Bitdefender Enterprise Premium Support

Få snabb respons på frågor och proaktiva råd från Bitdefender-experter.

Varför företagspremiumsupport?

En organisation växer, deras interna nätverk blir mer komplexa och de områden som måste skyddas av säkerhetslösning ökar. Som en följd ökar de faror som ditt säkerhetsteam måste ta hand om varje dag. Bitdefenders premiumsupporttjänster ger snabb respons på alla attacker, samt proaktiva råd från våra experter. Som ett resultat drar din organisation nytta av den optimala säkerhetskonfigurationen och det maximala skyddet för säkerhetssystemen.

Enterprise Premium-supporttjänst

Premiumsupportpaket

Bitdefender tillhandahåller flera nivåer av support så du kan välja den servicenivå som passar din organisations behov. Följande premiumsupporttjänster från Bitdefender täcker olika företags- och allmänna behov och finns i vår portfölj:

Särskilt supportpaket för små och medelstora företag

Företag


För små och
växande företag

Den här tjänsten ges till alla Bitdefenders företagskunder som köpt en supportprenumeration. Förutom de vanliga tekniska supportalternativen kan kunderna dra nytta av en dedikerad telefonlinje, reaktiv fjärrhjälp och SLA:er med bättre respons.

Rekommenderas
Särskilt supportpaket för företag

Enterprise


För organisationer som kräver snabba
svarstider och prioritering

Förutom företagspaketfunktionerna kan kunderna dra nytta av ett antal särskilda tjänster som utförs och SLA:er med utomordentlig respons.

+
Särskilt supportpaket för Enterprise Plus

Enterprise Plus


För stora företag med komplexa
miljöer

Programmet Enterprise Plus Support förlänger Premium Enterprise Support med rollen teknisk kontoansvarig (TAM) role, som ger riktat kundstöd för organisationer med unika eller komplexa supportkrav.

Välj det premiumsupportpaket som bäst passar dina verksamhetskrav

Ju högre supportnivå, desto större flexibilitet har du att välja anpassade tjänster skräddarsydda för att täcka dina verksamhetsbehov.

Enterprise plus
Enterprise
Företag
Standardsupportpaket
Responsivitet och prioriterad fallhantering
Underhållssessioner
Falleskaleringshantering
Rutinmässiga produkthälsokontroller
Utbildningstjänster
Teknisk kontohantering
Platsbesök

Fördelar med teknisk kontoansvarig

Den tekniska kontoansvarige är en Bitdefender-expert som är välbekant med kundens miljö, verksamhetsmål och installationsplaner och koordinerar alla aspekter av den tekniska kundinteraktionen. Med TAM tillagt i företagssupportpaketet kan din organisation dra nytta av:

phone icon

Kvartalsvisa justeringssamtal

support icon

Direktsupport om tekniska problem

warning icon

Hantera eskalerade tekniska problems inom Bitdefender

phone icon

Process för begäran om prioriterade funktioner

support icon

Månadsgranskning av öppna ärenden i supporten

warning icon

Platsbesök på begäran

Bitdefender erbjuder toppservice. Snabb respons, service av bra kvalitet och support vid alla tidpunkter Michael M. Kristensen, Clipper
Vi är väldig nöjda över att kunna konstatera att Bitdefender GravityZone kunde leverera säkerhetslösningen vi behövde med önskad hanteringsbarhet. Dessutom garanterade responsen från deras professionella serviceteam en sömlös driftsättning Brian Alexander, Senior cloud- och virtualiseringsarkitekt för Mentor Graphics
Bitdefender gav oss mycket professionell service och support Niklas Nikitin Karlstad universitets IT-säkerhetskoordinator

Kontakta oss

Gar du fler frågor? Behöver du hjälp med att besluta vilken lösning som är rätt för dig?

Bitdefenders försäljningsteam hjälper gärna till. Ring idag!

Internationellt

*Måndag till söndag; 24/7

Romania

*Måndag till fredag; 09:00 - 18:00