Get quick response to your requests and proactive
advice from Bitdefender experts

Choose the premium support package that best fits your business requirements

Enterprise Premium-support

As organizations grow, their internal networks become more complex and the areas that must be protected by security solutions expand. Consequently the dangers that your security team must face each day grow. Bitdefender’s premium support services provide quick response to any attack, as well as proactive advice from our experts. As a result, your organization benefits from the optimal security configuration and maximum protection of security systems. You can choose the Silver ,Gold or Platinum Premium Enterprise Support packages, depending on the response times and the types of proactive services necessary for your organization.

Bitdefender Premium Support for your enterprise security

Benefits

Ökad säkerhet för din organisation

Bitdefender erbjuder maskininlärning över hela sin portfölj. Skanningsmotor, HyperDetect, Sandbox Analyzer, Content Control, Global Protective Network är bara några få exempel på Bitdefender-teknik som utnyttjar maskininlärning. SE MER: Tekniskt sammandrag om maskininlärning

Efficient and prompt solutions for any security threat

Bitdefender Sandbox Analyzer erbjuder upptäckt före uppstart av avancerade attacker genom att automatiskt skicka filer som kräver ytterligare analys till molnets sandlåda och vidtar åtgärder baserade på utfall. SE MER: Tekniskt sammandrag om Sandbox Analyzer

Quick response to your requests

Bitdefender Process Inspector är en avvikelsedetekteringsteknik som ger skydd mot aldrig tidigare sedda hot i uppstartsläge. SE MER: Tekniskt sammandrag om Process Inspector

Tidsbesparande administration av säkerhetslösning

Bitdefender Process Inspector är en avvikelsedetekteringsteknik som ger skydd mot aldrig tidigare sedda hot i uppstartsläge. SE MER: Tekniskt sammandrag om Process Inspector

Minimala resurser krävs för maximerad infrastrukturprestanda

Bitdefender HyperDetect består av maskininlärningsmodeller och stealth-attackdetekteringsteknik. Den utgör ett ytterligare lager säkerhet, specifikt designat för att upptäcka avancerade attacker och misstänkta aktiviteter i föruppstartsläge. SEE MORE: HyperDetect Technical Brief

Snabb avkastning på investeringen i säkerhetslösningen

Många funktioner arbetar tillsammans för att minska attackytan: Patch Management, Full diskkryptering, Webbhotskydd, Brandvägg, Applikations- och enhetskontroll.

Enterprise Support Benefits

Bitdefender Enterprise - Silver Premium Support

The Premium Silver Support includes all Standard Support Package benefits and adds better response times, access to Customer portal, remote sessions, performance and feature optimization, routine health checks.

Bitdefender Enterprise - Gold Premium Support

The Premium Gold Support includes all Silver Support Package benefits and adds exceptional response times, increased number of remote sessions, product performance and feature optimization, routine health checks.

Bitdefender Enterprise - Platinum Premium Support

The Enterprise PLATINUM Premium Support program, extends Premium GOLD Support with a Technical Account Manager role, providing focused customer advocacy for organizations with unique or complex support requirements. TAM is a Bitdefender expert who is familiar with the customer’s environment, business objectives and deployment plans and coordinates all aspects of the technical customer interaction.

Funktioner Bitdefender Enterprise - Silver Premium Support Bitdefender Enterprise - Gold Premium Support Bitdefender Enterprise - Platinum Premium Support
Supporthjälpcenter Ja Ja Ja Ja
Tillgång till Bitdefender Community Forums Ja Ja Ja Ja
Chattassistans (Molnkunder) Ja Ja Ja Ja
Webbportal-ticketing Ja Ja Ja Ja
E-postassistans Ja PRIORITERAD DEDIKERAD KALLAD
Telefonassistans Ja PRIORITERAD DEDIKERAD KALLAD
Tillgänglighet 8 x 5 business hours 24/7 24/7 24/7
8 x 5 business hours (TAM)
Incidentassistans Ja Ja Ja Ja
Målresponstid för allvarliga 1-problem 4 timmar Direkt telefonlinje Direkt telefonlinje Direkt telefonlinje
Målresponstid för allvarliga 2-problem 12 timmar 8 timmar 3 timmar 3 timmar
Målresponstid för allvarliga 3- och 4-problem 24 timmar 12 timmar 4 timmar 4 timmar
Premium Support benefits - SILVER Support GOLD Support PLATINUM Support
Tillgång till kundportal - Ja Ja Ja
Inskick av skadlig kod - Ja Ja Ja
Routine product health-checks - 1 x sessioner per år på distans 2 x sessioner per år på distans 2 x sessioner per år på distans
Anpassad GravityZone-distribution och hantering - 1 x sessioner per år på distans 2 x sessioner per år på distans 2 x sessioner per år på distans
Underhållssessioner - 2 x sessioner per år på distans 4 x sessioner per år på distans 4 x sessioner per år på distans
Tillgång till en namngiven Technical Account Manager (TAM) - - - Ja
TAM benefits - Tillgänglighet
Kvartalsjusteringssamtal - - - Fjärr
Direktsupport för tekniska ärenden - - - Fjärr
Handle escalated technical issues within Bitdefender (issues, FR) - - - Fjärr
Tillgång till tekniska ingenjörer - - - Fjärr
Assistans gällande produktarkitektur - - - Fjärr
Advanced assistance for malware outbreaks and access to Bitdefender - - - Ja
Monthly review of open issues in support - - - Ja
On-demand knowledge transfer - - - Fjärr
On-demand on-site visit - - - 1 per year
Prioritized feature requests process - - - Ja
Ticket ownership Representatives/Engineers Representatives/Engineers/Sr. Engineers Representatives/Engineers/Sr. Engineers TAM

“Bitdefender offers top services. Quick response, good quality service and support at all times”

Michael M. Kristensen, Clipper

“We were very pleased to find Bitdefender GravityZone would deliver the security solution we needed with the management capabilities we desired. Additionally, the responsiveness of their professional services team ensured a seamless deployment”

Brian Alexander, Senior Cloud and Virtualization Architect for Mentor Graphics

“Bitdefender gave us very professional service and support”

Niklas Nikitin Karlstad University’s IT Security Coordinator

Vanliga frågor

Do you still have questions? Do you need help deciding which solution is right for you?
The Bitdefender Sales Team is happy to be of service. Call today.

Telefonnummer: 0374303031* (from Monday to Friday 09:00 - 18:00)
Or, use our international number: +40316204235* +40374303035* (from Monday to Sunday 24/7)