Hur uppdaterar jag min kreditkortsinformation?

Bitdefender kunder kan ändra sin betalningsmetod och uppdatera sina kreditkortsuppgifter genom att följa de steg som beskrivs i den här artikeln. Om transaktionen avbryts av olika skäl kommer du att få ett e-postmeddelande som informerar dig om att kreditkortet inte kan debiteras.

Credit card

Varför nekades mitt kort?

Ditt kredit-/betalkort kan nekas av flera anledningar. Nedan följer en lista över de vanligaste orsakerna och den rekommenderade åtgärden för varje orsak:

  • Otillräckligt med pengar - Fyll på ditt konto eller förläng din nuvarande kreditgräns.
  • Servern för den kortutgivande banken kunde inte kontaktas - Försök transaktionen igen. Om problemet kvarstår, kontakta din bank direkt.
  • Den kortutgivande banken godkänner inte online-transaktioner - Kontakta den kortutgivande banken och be dem aktivera denna tjänst.
  • Utgånget kort - Uppdatera din kreditkortsinformation. I avsnittet nedan kan du läsa om hur du ändrar din betalningsmetod.

 

Hur uppdaterar/lägger jag till/tar bort min kreditkortsinformation?

Om transaktionen avbryts på grund av otillräckliga medel eller om kortet har gått ut, kommer du att få ett e-postmeddelande från 2Checkout som informerar dig om att kortet inte kan debiteras. 2Checkout (nu Verifone) är betalningsprocessorn för produkter och tjänster som säljs på den officiella Bitdefender-webbplatsen.

Så här kan du uppdatera dina faktureringsuppgifter:

 

Hur kommer debiteringen att visas på mitt kortutdrag?

När transaktionen har behandlats kommer den att visas på ditt kontoutdrag som 2co.com. 2Checkout är den auktoriserade återförsäljaren för Bitdefender-produkter och tjänster som säljs på den officiella webbplatsen.