Hur uppdaterar jag min kreditkortsinformation?

Bitdefender kunder kan ändra sin betalningsmetod och uppdatera sina kreditkortsuppgifter genom att följa de steg som beskrivs i den här artikeln. Om transaktionen avbryts av olika skäl kommer du att få ett e-postmeddelande som informerar dig om att kreditkortet inte kan debiteras.

Credit card

Varför nekades mitt kort?

Ditt kredit-/betalkort kan nekas av flera anledningar. Nedan följer en lista över de vanligaste orsakerna och den rekommenderade åtgärden för varje orsak:

  • Otillräckligt med pengar - Fyll på ditt konto eller förläng din nuvarande kreditgräns.
  • Servern för den kortutgivande banken kunde inte kontaktas - Försök transaktionen igen. Om problemet kvarstår, kontakta din bank direkt.
  • Den kortutgivande banken godkänner inte online-transaktioner - Kontakta den kortutgivande banken och be dem aktivera denna tjänst.
  • Utgånget kort - Uppdatera din kreditkortsinformation. I avsnittet nedan kan du läsa om hur du ändrar din betalningsmetod.

 

Hur uppdaterar/lägger jag till/tar bort min kreditkortsinformation?

Om transaktionen avbryts på grund av otillräckliga medel eller om kortet har gått ut, kommer du att få ett e-postmeddelande från 2Checkout som informerar dig om att kortet inte kan debiteras. 2Checkout (nu Verifone) är den auktoriserade leverantören av produkter och tjänster som säljs på Bitdefender officiella webbplats.

Så här kan du uppdatera dina faktureringsuppgifter:

 

Hur kommer debiteringen att visas på mitt kortutdrag?

När transaktionen har behandlats kommer den att visas på ditt kontoutdrag som 2co.com. 2Checkout är den auktoriserade återförsäljaren för Bitdefender-produkter och tjänster som säljs på den officiella webbplatsen.