Home » Consumer Support » Hur man skapar en logg med Bitdefender Support Tool på Windows

Hur man skapar en logg med Bitdefender Support Tool på Windows

I mycket sällsynta fall kan du stöta på situationer när Bitdefender inte körs felfritt.

För att felsöka och lösa eventuella problem som kan uppstå med Bitdefender på ditt system, vänligen uppge följande när du skickar en förfrågan till Kundtjänst:

• en sammanfattning av problemet du stöter på

• om så är fallet, en skärmdump som visar felet du mottar - Hur skapar man en skärmdump

• en supportverktygs-logg

 

Beroende på om du har installerat Bitdefender eller inte, kan du följa instruktionerna som presenteras i en av artiklarna nedan för att skapa en Support Tool logg.

Var den här artikeln användbar?
No votes yet.
Please wait...

    Sorry about that

    How can we improve it?

    For any issues with Bitdefender you can always contact us using this form

    Popular tutorial videos icon

    Populära Så här gör du-videor