Consumer Support » Kontointegritet: Jag har inte fått aktiveringskoden

Kontointegritet: Jag har inte fått aktiveringskoden

Kontointegritet från Bitdefender Mobile Security kontrollerar om dina e-postkonton har varit inblandade i några dataintrång. Med så många populära webbplatser och appar som varnar för databasläckage är det lätt att tappa koll på dina exponerade konton.

När du begär en verifiering av ett konto behöver du en aktiveringskod. Ibland, efter att du har angett e-postadressen för verifiering, får du aldrig en kod, inte ens efter att ha väntat flera timmar.

Här är några instruktioner om hur du kan enkelt få koden.

 

 

1. KONTROLLERA DIN SPAM INKORG

Normalt skickas e-postmeddelandet med aktiveringskoden inom några minuter. Om du inte fick meddelandet i din inkorg, kontrollera dina skräppost- eller skräppostmappar om det av misstag flyttades där. 

 

2. ANGE RÄTT E-POST

Om du fortfarande inte hittar meddelandet med aktiveringskoden, se till att den e-post adressen du fyllt i är korrekt. Detta är för att se till att vårt system skickar koden till rätt e-postadress. Ta bort det felaktiga e-postmeddelandet från kontointegritet: tryck länge på det, skjut åt vänster och välj Ta bort. Tryck sedan på LÄGG TILL KONTO och ange rätt e-post. 

 

3. SKICKA KODEN IGEN

Om e-postadressen är korrekt men meddelandet kan inte fortfarande hittas i skräppostmappen vänligen ange du minst tre gånger en slumpmässig fyrsiffrig kod och trycka på VALIDERA efter var och en. Till exempel: 1234. Efter tre misslyckade försök kommer du att se alternativet Skicka igen. Tryck på den här knappen och en ny valideringskod kommer att skickas till dig. 

 

 


 

 

Popular tutorial videos icon

Populära Så här gör du-videor