Bitdefender for Business - Förnyelser och uppgraderingar

Se nedan hur du förnyar eller uppgraderar din befintliga GravityZone- eller företagslicens.

Vad vill du göra?

Välj det problem du vill lösa. Du får en inbjudan att klicka på en länk som tar dig till ett formulär som du ombes att fylla i. Genom att göra det skickas din begäran till rätt team och hanteras inom kommande 48 arbetstimmar.

Förnya eller uppgradera min produkt

Gäller för aktiva eller förfallna företagsprodukter. Tala om för oss hur du köpte din produkt, så att vi kan vidarebefordra din begäran till rätt team.

Jag köpte min produkt online

Klicka här för att kontakta vårt onlineförnyelseteam

Jag köpte min produkt från en Bitdefender-återförsäljare

Klicka här för kommersiell support

Jag uppgraderar från en hemanvändarprodukt

Klicka här för att kontakta vårt försäljningsteam

Jag kommer inte ihåg hur jag köpte produkten

Klicka här för kommersiell support

Lägg till fler enheter

Tala om för oss hur du köpte din produkt, så att vi kan vidarebefordra din begäran till rätt team.

Jag köpte min produkt online

Klicka här för att kontakta vårt onlineförsäljningsteam

Obs! Om du fick slut på platser i din licens och du behöver skudda fler enheter kan du installera Bitdefender-klienten på dina nya enheter direkt, så får de utvärderingstäckning i upp till 30 dagar, utan extra kostnad. Under de 30 dagarna är dina nya enheter skyddade och du kan kontakta oss för ett utökningserbjudande.

Jag köpte min produkt från en Bitdefender-återförsäljare

Klicka här för kommersiell support

Obs! Om du fick slut på platser i din licens och du behöver skudda fler enheter kan du installera Bitdefender-klienten på dina nya enheter direkt, så får de utvärderingstäckning i upp till 30 dagar, utan extra kostnad. Under de 30 dagarna är dina nya enheter skyddade och du kan kontakta oss för ett utökningserbjudande.

Jag uppgraderar från en konsumentprodukt

Klicka här för att kontakta vårt försäljningsteam

Jag kommer inte ihåg hur jag köpte produkten

Klicka här för kommersiell support

Ändra eller säg upp en prenumeration

Tala om för oss hur du köpte din produkt, så att vi kan vidarebefordra din begäran till rätt team.

Jag köpte min produkt online

Klicka här för att kontakta vårt onlineförnyelseteam

Jag köpte min produkt från en Bitdefender-återförsäljare

Klicka här för kommersiell support

Jag uppgraderar från en konsumentprodukt

Klicka här för att kontakta vårt försäljningsteam

Jag behöver hjälp med något
Hitta min licensnyckel
step-one

1. Logga in till GravityZone Control Center. När du är i den huvudsakliga kontrollpanelsvyn klickar du över Välkommen, <name> upptill på höger sida av sidan.

2.I listmenyn väljer du Mitt företag. Licensnyckeln visas i avsnittet Licens, nedanför Företagsinformation.

step-two

3. Om du har förnyat din licens måste du validera det genom att klicka på knappen Kontrollera till höger.

step-three

4. Kom ihåg att även klicka på knappen Spara längst ned på sidan.

Du är klar. Dina installerade slutpunkter får automatiskt sina respektive licensuppsättningar vid kommunikation med GravityZone.

Aktivera min produkt

Du hittar information om din produkt här.

Hämta och installera

Du hittar information om din produkt här.

Få mina kontouppgifter

Klicka här för att kontakta Enterprise Support.

Återställ mina kontouppgifter

Klicka här för att kontakta Enterprise Support.

Se till att min produkt är uppdaterad

Bitdefenders säkerhetsagent kontrollerar automatiskt, hämtar och installerar uppdateringar varje timme (standardinställning). Automatiska uppdateringar utförs tyst i bakgrunden.

Du kan ändra de här inställningarna från Policyer/Uppdateringsalternativ (sid 124 Användarhandbok)

Inget av ovan, behöver bara kontakta Bitdefender

Klicka här för att kontakta Bitdefender

Jag har ett problem, jag måste kontakta teknisk support

Klicka på här för att kontakta Enterprise Support

Jag är inte kund än, jag måste ta reda på vilken produkt som är bäst för mitt företag

Du kan jämföra våra företagsprodukter eller ställa en säljfråga.